Saturday 15 March 2014

Mula Jatuh Cinta

Shaklee? Ape tu? Best ke? Berkesan ke? 

Soalan standard yang pastinya bermain-main di fikiran.. Saya mula mengenali Shaklee sejak bersalin kali pertama pada tahun 2012. Saya percaya ramai wanita yang mula merasai perbezaan yang ketara dari segi fizikal dan mental selepas bersalin. Ketika itulah, saya mula mencari maklumat tentang produk yang berkesan yang dapat memberikan tenaga untuk saya menguruskan bayi, keluarga dan meneruskan kerjaya. Paling penting, produk tersebut tidak mengandungi bahan kimia dan semulajadi. Sekurang-kurangnya badan yang lemah lesu selepas bersalin dapat dipulihkan. Tidak dinafikan, banyak produk-produk kesihatan pelbagai jenama yang ada di pasaran. 

Saya mula mencari maklumat di internet, dengan membaca blog dan testimoni pengguna-pengguna produk Shaklee. Sudah tentunya, isu status halal merupakan perkara yang pertama perlu diambilkira. 




Dari segi harga pula, boleh dikatakan produk Shaklee agak mahal berbanding produk jenama lain. Tetapi perlu diingat, berbaloikah mengambil supplement yang murah tetapi tidak berkesan malahan mungkin ada kesan sampingan. Bagi saya, tidak rugi melabur sedikit untuk kesihatan. Kenapa perlu tunggu sakit untuk kita mengambil makanan tambahan/supplement? Saya yakin dan terus membeli Set Lengkap Bersalin Shaklee tanpa ragu-ragu. Oleh kerana berpuas hati dengan penggunaannya, sehingga kini saya telah menjadi pengguna tegar Shaklee. 

Sekiranya anda juga berminat untuk merasai sendiri produk Shaklee, sila hubungi saya :

Hafizah
ID Shaklee : 1109801
019-21677553
Lokasi : Kuala Lumpur
Batu Caves, Gombak,Sentul


0 comments:

Post a Comment