Monday 7 April 2014

Testimoni Pengambilan Set Kehamilan Shaklee


Pada awal kehamilan, kebanyakan wanita akan mengalami mabuk serta alahan.  Semasa saya disahkan hamil pada trimester pertama, saya turut mengalami mabuk serta alahan. Terutamanya pada waktu pagi di mana saya sering berasa letih, lesu, mual dan loya. Saya paling tidak tahan dengan bau-bauan busuk (terasa hidung sangat sensitif) pada ketika itu. Pada kehamilan anak pertama, saya belum mengenali Shaklee. Oleh itu, saya hanya mengambil vitamin yang disediakan oleh Klinik Kesihatan tempat saya melakukan pemeriksaan kesihatan semasa hamil. Paling teruk apabila saya alah pada vitamin yang dibekalkan. Saya sering muntah selepas makan dan membuatkan badan saya tidak cergas dan sangat malas untuk keluar bekerja.

Berbeza semasa kehamilan kedua di mana saya telah mengambil Shaklee sejak trimester pertama. Alahan yang saya alami hanya pada 3 bulan pertama dan agak kurang berbanding sebelum ini. Malah saya lebih bertenaga dan dapat bekerja seperti biasa.

Badan yang cergas adalah amat penting semasa hamil bagi memastikan bayi dalam kandungan juga sentiasa cergas dan tiada komplikasi semasa kehamilan. Oleh itu, saya menyarankan wanita hamil untuk mencuba keberkesanan Shaklee dan mengalami sendiri keseronokan sepanjang kehamilan. Kehamilan merupakan saat yang indah yang tidak mungkin dapat kita lupakan. Jangan jadikan ia sebagai kenangan pahit anda.


Dapatkan Set Kehamilan Shaklee hari ini. 

Fiza 019-216 7553
ID Shaklee : 1109801


0 comments:

Post a Comment